TORSDAG

Torsdag idag och jag är fortfarande sjuk. Det är väldigt sällan jag blir sjuk men när jag väl blir det så blir jag det rejält. Snyter mig en gång i minuten och tillvaron blir genast 100 gånger jobbigare att vistas i. Men det går åt rätt håll så imorgon hoppas jag vara ready set go igen :-)

Mitt liv just nu är vänt ungefär upp och ner. Jag befinner mig i en kaosperiod och väntar bara på att alla bitar ska hitta sin plats så att allt kan kännas okej. Men det får ta den tid det tar, jag har bestämt mig för att ta lärdom av både med och motgångar här i livet. Det kommer alltid någonting gott ur någonting eländigt, som en vis dam sa till mig. Och jag valde att tro på det fullt ut. Så snart mina vänner, snart blir allt som det ska :-)

Nu ska jag fortsätta ligga i soffan och slötitta på tv, önskar ingen en lika ickehändelserik dag som min. PUSS!

En mysigare kaffestund igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0