NEJ NEJ NEEEEEEEEEEJ

anonym säger:
vill vara galen
anonym säger:
VILL VARA ÖVERALLT!!!
anonym säger:
bara hoppa på borden
anonym säger:
dansa på baren
Josefin säger:
åk till turkiet
anonym säger:
strula i ett hörn
anonymsäger:
kissa på killtoan
anonym säger:
moona han i garderoben
anonym säger:
hälla en drink över mig själv sen bara köpa en ny för att jag inte bryr mig
anonym säger:
hoppa från balkongen/rulla ner för trappen när jag ska hem
anonym säger:
spy på max
anonym säger:
efterfesta på maxtoan
anonym säger:
fimpa någon i ögat med ciggen jag tog av den
anonym säger:
slå en tjejjävel
anonym säger:
gå hem naken
anonym säger:
gå hem till någon annan och däcka naken
anonym säger:
ha skoteroverall mitt på dansgolvet bara för att
anonym säger:
betala i natura mina drinkar
anonym säger:
må king
anonym säger:
och bara vara galen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej

2010-09-22 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0