tiiiiiiidsfördriv

Fyra frågor om förhållanden


Är du singel? nepp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? tyyp

Hur många har du varit kär i? 2
Är du kär just nu? jamen OM



Tio frågor om dig själv

Fullständigt namn? Josefin Tigist Eriksson
När fyller du år? 23 november (tidigt!!!)
Några piercingar? läppen och öronen
Vad har du på dig just nu? danskläder (äckligt nog har jag inte duschat än, buäääk)
Vilken årstid är bäst? sOMMAR
Vem älskar du mest på denna jorden? mig själv
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? NOT alone



10 frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig? många vet mycket
Vem är den roligaste av dina vänner? nadja är ju för rolig och jullan
Vem är snyggast av dina vänner? bra fråga
Vem är mest partyprisse? thea tror jag, eller emeliewalle
Vem är den du helst har filmkväll med? nadja tror jag


10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? marita

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? hahaha rolig fråga egentligen
Vem är farligast i din familj? bosse björn
Vem ser roligast ut i din familj? patte haha!
Vem är coolast? jag
Har ni något husdjur? jo mamma har ju ett marsvin som hon förövrigt ger både mer tid och mat åt än till mig.
Vem har du mest gemensamt med? typ ingen eller jo john
Vem står för underhållningen? john tror jag (inte rolig)
Vem sover du oftast med? sov med john förut men nu inte med någon



10 frågor om idag


Vad har du gjort? dansat mycket
Har du varit glad idag? typ inte?
Har du varit ledsen idag? typ
Har du gjort något bra idag? ja dansat ihjäl mig
Vad ska du göra nu? duscha sen vara med elin
Har du gjort något dåligt idag? ja massa craaap
Vad har du ätit idag? plättar, kyckligmacka och räkmacka

Har du duschat idag? haha nej, det kommer

Är du trött nu? fruktansvärt
Vad händer imorgon? imorgon ska jag på skolan sen göra mat med jerko och äta med familjen bäckström


Annat


Går du i skolan? ofcourse
Har du varit i skolan idag? jajjebus
Hur mår du just nu? är trött och sliten
Har du piercat dig själv någon gång? haha jada, ung och dum


Telefon/mobil

Vem ringde dig senast? jerker
Vem ringde du senast? elin
Vem sms:a till dig senast?elin
Vem sms:a du till senast?
jerko

Övrigt


Är du hungrig nu? nothanks
Vad är klockan nu just nu? 19.17
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? någon blogg och facebook


Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? träffar henne nu
Hur länge sen var det du träffa din farsa? drygt 18 år sedan, tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0