sometimes love comes around

Min blogg går ju inte direkt på högvarv just nu känner jag. Men jag ska köpa mig en ny datta och då kan jag lova er (mina alla läsare) att det kommer bli bättring.

Det är måndag och jag har fortfarande helg, hur skönt? heeeeeeeelt awesome faktiskt.
Har haft en lugn men jätteskönt helg. Fredagen bestod av bowling och den jag minst ville skulle
vinna vann, emelie.......förbannat.
I lördags var jag med tjejerna i Theas stuga och bastade, badade snöbad, spelade spel..niceone!
Igår var jag med jecke och vi såg film och käkade allt som står på onyttihetslistan ungefär!

Och eftersom jag har helg fortfarande så sov jag till halv 1 och snart ska jag med mammsen till solbacken sen till emelie och mysa med film och wilma=)

Sen hoppas jag mina röda lovers kommer snart, längtar efter eeeeeeer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0