fram och tillbaka, upp och ner

hade som sagt av. dans imorse och det var mycket roligt!
for hem och käkade lunch och slängde mig i duschen, sen blev det en stanrunda med jullan och emelie
sen mötte jag upp jecko och jag ber om ursäkt min älskade för mina humörsvängningar (HEHE)
Nu har jag just avnjutit världens godaste middag med mor och ska nog duscha igen, fryser så jag skakar.
Är det bra att duscha 2 gånger per dag? synar
Ikväll blir det bak och flimmys med jullan och emelie:) men blir nog en rätt tidig kväll man blir ju så fantastiskt trött
efter en skolvecka. hjärnan är rubbad av massa svenska, samhälls och gud vet vad. kroppen har fått lite för många danspass så jag är helt död i hela mig ungefär. bara att kurera mig för nästa vecka blir nog inte mildare, och inte veckan efter det heller, och inte veckan efter det heller osv osv. helgerna är heliga om jag säger så!!
men jag lever och det är ju gött!
vi hörs väl senare ikväll eller imorgon!
auf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0