do as you please

kvällen blev som planerad
har läst ungefär 30 sidor, myst med mammsen, sett glee och haft en sjuk huvudvärk!
nu börjar tröttheten smyga sig på så jag tänkte göra mig klar och sen lägga mig och se lite tv och
sen försöka sova, det ska nog gå bra:) kanske passar på att läsa 30 sidor till innan jag somnar, boken är ju så förbannat bra..jag trodde aldrig att jag skulle kunna ägna en kväll åt att läsa, och att bara längta hem från skolan
för att få lägga sig och läsa en jävla bok? fantastiskt...
imorgon ringer väckaren 07.30 och då blir det avancerad dans från 08.30 till 10.00 sen hem och sedan dra en runda på stan vilket var ett tag sen, har dock bestämt mig för att börja spara pengar...mygod så dåligt det kan gå för mig.
Men vi hörs imorgon!


ps. det bokstavligen GÅR INTE att ladda upp bilderna på bloggen från min dator, fantastiskt irriterade!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0