iiiids

1. Tre ord varför du sist spydde? - jag var bakis
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - somnade om
3. Vad gjorde du för 30min sen? - kände irritation mot småbarn
4. Vad hände dig 1995? - orkar verkligen inte tänka
5. Vem fick dig att skratta senast? - hanna tror jag
6. Vilken färg är din borste? - blackie
7. Vad köpte du sist? - chips
8. Vilken färg har du på din tröja? -gråå
9. Var förvarar du dina pengar? - bra fråga
10. Hur var vädret igår? - kallt iaf
11. Vad ser du fram emot? - 188888888
12. Snarkar du? - dont think so.
13. Vad är 15? - ett nummer i guess
14. Vilken skostorlek har du? - 36
15. Vill du klippa dig? - jamen page vore väl nått?
16. Är du över 25? - absolut inte
17. Pratar du mycket? - hehe jadaa
18. Kollar du på O.C? - njet
19. Har ditt namn ett ”x” i det? - njet
20. Känner du ngn som heter Steve? - inte det
21. Hittar du på egna ord? - haha ibland
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - sometimes
23. Vad har du för mobil? - världens sämsta
24. Vem ringde dig senast? - hanna
25. Biter du på naglarna? - not anymore
26. Har du lockigt hår? - ja kruslockar..
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - ingen vet
28. Någon bra person i ditt liv just nu? - finns många juu
29. Hur många gånger har du svurit idag? - inte en enda gång tror jag
30. Vilket ord säger du ofta? – jag vet faktiskt inte
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – lööördag så najj
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – maritaE
33. Vad borde du göra nu? – slafa
34. Har du något smeknamn? –jossan
35. Sover du mycket? – nej inte tillräckligt
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor – ser aldrig film
37. När var du sist ute? – 1 timme sedan max
38. Har du gråtit idag? – nix
39. Är du en glad person? – jamen om jag är
40. Har du roligt nu? – lagom
41. Vad äter du helst? – allätare
42. Vem var du med sist? – är med elin och hanna right now
43. Pratar du i sömnen? – mumlar väl
44. Vem kramade du sist? – jerka
45. Nämn den bästa personen – finns många
46. Tycker du om någon just nu? – jada flera
47. Vill du flytta? – JAA!
48. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 eller 3 gånger per dag
49. Är du egoist? – haha lagom
50. Gillar du att bada? – i havet, ja!
51. Skrattar du åt allt? – är jag trött så gör jag det
52. Vem får dig alltid att skratta? – mina vänner
53. Gråter du när du tittar på filmer? – ja gud ja
54. När grät du senast? – 2 veckor sen kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0