weak

vaknade vid 9 men somnade om lika fort för jag hade fortfarande huvudvärk i sinne
vaknade igen vid 12 och pratade lite med nadja i telefonen och såg tv
sen gjorde jag nått riktigt sjukt och otippat, for ut och sprang???????? (jag driver inte)
stretchade i typ 20 minuter och tryckte i mig en karins lassange och nu mår jag helt OK kan jag säga
har även hunnit ringa och boka dendära jävla kursen på körskolan nu ocskå, vill bara få allt bortgjort
så jag kan börja brumma
ska ta och duscha sen diska som mamsen bad mig göra
ikväll hade jag tänkt göra det som aldrig blev gjort igår, dvs plugga.
marita kom och sa att det ska vara 30 grader varmt i helgen?
blir helgen som vi har planerat kan det bli prettiiiiiiiiii nice!
ska kila ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0