med solen i ansiktet

hellu
igår tog jag mig en cykeltur till mobacken och det var inte ens lite jobbigt, jag som trodde jag skulle rinna av svett, var fan snustorr när jag var framme)
kvällen var ju awesome på alla sätt och vis, varför umgås vi så jävla sällan? blä
och jag hade sjukt tur att ida och rickard skulle till torpet så då körde dom hem mig, och adam tog min cykel,
sjukt bra deal om ni frågar mig;-)
nu har jag nästan nyss stigit upp och tagit på mig bikinin, och ska lägga mig på ballen och sola med mami
snart kommer patte stefan och bosse hit för att äta grillat, mums :-)
sen ska jag ställa mig i duschen och sen vara med elina, vad vi ska göra är det ingen som vet
men det får bli ett senare problem!
har tagit svin mycket bilder på senaste som jag vill visa men det suger så hårt att den här datorn beter sig sjukt märkligt, så bilderna får som sagt vänta.
men nu väntar solen och färgen på mig ; ) (ja, det är ok att kalla mig störd med tanke på att jag verkligen vill bli brun(are)=blå)
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0