summertimeee

vaknade vid 11 imorse, och OM jag var trött
for och kollade på 11åriga killar som spelade fotboll, och faaaaaaaan va sugen jag blev på att spela igen..nån som är sugen på att börja spela för skojs skull baaaaaaaaaaaaa???? :D
sen for vi och handlade och sen lagade jag och lisse morsdagsmiddag till våra mammor, tacogratäng, och den gillades!
nuuuu har vi varit ute och gått, gick förbi hos john och hanna och nu är vi tillbaka redo att trycka efterätt!
mår helt okej idag förutom att jag har ont i skallen(AB know why) känner mig uppsvullen som en ko, svettas som fan och skulle helst vilja slänga mig i älven
imorgon är det ny vecka igen och det får mig att vilja spy
aja hööörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0