shakeeeee it

people talk about people, like they know, but they don't know!



vädret idag var ju kung, satt kvar på skolan med anna och ida och pratade om om det mesta, kloka flickor dedär, jaaaada
for hem, käkade middag sen mötte jag upp sandra på stan för att köpa glass och sätta oss vid älven och pladdra på som vanligt.
hade tänkt spela brännboll ikväll men där sa kroppen ifrån. jag fattar verkligen inte varför?
jag har dansat i ungefär 1 timma nu och OM jag ska fortsätta?
men ska ändå göra en hyffsat tidig kväll ikväll för mitt eget bästa, nationella väntar imorgon, can't wait(?)
onsdag kan ju bli guld, eller onsdag ska bli guld, shake what your mama gave ya så att säga
nu ska jag kila, hadez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0