RING MIG ROBBE

blev det nån jävla brännboll igår? men näe
men jag är inte riktigt lika bitter som elin!
vi hade en egen kubbtunering och det var olidligt spännande.
men vitingen tog hem det och jag kunde inte ha blivit argare
gick in och tog det lugnt, sen gick vi och la oss
blev väckt 09.45 för att elin skulle fara och jobba 11.00
frukost som bestod av ett juiceglas och nu är jag hemma igen.
jag tänkte kanske duscha eller nått?
sen ska jag och mamsen fara på sense och kolla om den där jävla skumtoningen
som jag har väntat på i hela mitt liv nästan
kl 4 spelar john match och det ska jag väl seeeee daa
och om det blir som planerat är det fest ikväll och jag hoppas för guds skull att jag kommer
vara mer taggad än såhär, annars bär det inte.
aja det var väl allt för nu
hörs


vad säger du robin? ska vi dejta på norvalla kl 4? :)
hör av dig! (jag vet att du läser min blogg i detta nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0