nadja är "så" sjuk

Nadja says:
ÅH HJÄLP MIG
Josefin says:
men vad fan är det? du är inte döende:)
Nadja says:
jo alltså jag tror fan jag är det jag har aldrig i hela mitt liv mått såhär dåligt fyfaaaan
vid detta tillfälle försöker jag ta upp något mer roligt att prata om, tex om helgen:)
men lyckas inte hålla den konversationen uppe ett bra dag;
Josefin says:
du hur gör vi i helgen? vilken dag far vi? :)
Nadja says:
jamen isåfall lördag
Nadjaa says:
MEN JAG HAR ONT I RYGGEN
Nadjaa says:
FRYSER MÅSTE HA MASSAGE
Nadjaa says:
har typ cancer
Nadjaa says:
Jag sitter och klagar tänk dom som har det värre än mig just nu, men det tror jag fan inte dehär är så mycket pain!!!!!!!!!!!!

så alla som tycker lika synd om nadja som hon själv gör(om det går ens) borde visa henne lite medkänsla!
glömde jag säga att hon har lite svullen hals, så nån canser pratar vi inte ens om.
men hörrrrrruuu jag gillar dig ändå nergest! :)



Kommentarer
Postat av: Nadjaa

Det kanske inte låter så, men det känns ska jag tala om plus att jag har streptococker!

2009-05-28 @ 17:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0