in daylight

nämen hej mina kära vännerrrr
jag är sjukt dålig på att uppdatera men vad gör det om 100 ååååår?
jag har inte så mycket att berätta egenligen, jag mår som en gud tror jag, vädret är mestadels king, vi håller på med en konsert på skolan nu, som dock blir sisådär, men kul är det verkligen=)
all snö är nästan borta? hur bra är inte det? känns ju så jävla bra! SOL SOL SOL
nämen den senaste veckan har varit så jävla bra på alla sätt=)
sen gör det mig förbannat glad att vi har planerat en resa i sommar, ingen stor resa men det kan ändå bli kinggggg
vi ska TYP åka ner till sthlm och se john spela fotboll, bo på hotell, shoppa och leva livet! jamen OM jag längtar, OM!
nä nu ska jag ta och se lite tv, sen får vi se vars jag tar vägen!
ni mådå hade!=)

min dator mår verkligen berg nu så bilder blir inget av tydligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0