sweet saturday

att gå in till stan i solen och vinden som fläcktar med melissah i öronen gjorde verkligen att jag kände på mig att dagen kommer bli kanoooooooon. skönaste promenaden ever!
tänkte ju köpa paljettleggings på stan, men den ideén la jag ner ganska snabbt när jag såg att det var 20% på makeupstore, köpte mig ett puder och lite annat smått och gott istället..inte fått ångest än i alla fall, men det kommer väl..
gick och åt världens godaste kycklingmacka på glädjekällan och babblade på, mysigtmysigt!
efter en lååång &skön dag på stan gick vi mot kvantum för att köpa mat och goooooosaker till kvällen, kyckligsallad bliiiiiiiir av=)
ATT KÖPA godis för 95 kronor, vet som inte om tanken är den att jag ska rulla hem ikväll eller..?
blir i alla fall en lugn kväll hemma hos ali ikväll, godis, glass och godricka=)
imorgon ska jag nog ta det sjukt lugnt sen ska jag till skolan vid halv 5, dansa och styra det sista som behövs innan nästa vecka..känns rätt ojobbigt att fara på skolan en söndag...but what to do?  det kommer bli king på fredag!!! ;-)

melissah, sol och asfalt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0