halvbra dag

robin fixade just spotify åt mig, och jag älskar han såååååååååååååååååå
sen har linda tagit körkortet idag så hon och elin hämtade mig på skolan så jag fick åka en sväng. grattis lindaaaaaaaa=)
men jag har mått röv idag, och jag ska inte gymma ikväll för jag hinner inte, och jag har massa plugg och jag har massa koreogrfi att lära mig på snuskigt kort tid, är redan sjukt skoltrött så ja, de dåliga segrar..än en gång..
men på nått märkligt sätt känns de mesta ändå king
nu ska jag lyssna på musik och aldrig slutaaaaaa=)=) wanna make love nanaananananananaanaa
haadez


Kommentarer
Postat av: Anonym

wanna make up* inte love, man tror att de är love men de är up :-D

2009-03-10 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0