det är här det händer

har inte updaterat på 1år ungefär, men mitt tangenbord hemma har helt lagt ner, skönare typ
så nu passar jagpå, är i norsjö nu med sandra=)
när vi kom hit så lagade vi tacos och satt oss ochåt, sen har vi spelat rent nå lite guitarhero, eller typ rockband . varför är jag typ bra? eller bra och bra, jag är inte dålig i alla fall=)
nu sitter jag här och kom just ut ur duschen, sandra sa att jag var tvungen att duscha snabbt, men jag trivdes så jävla bra i duschen alltså, den har radio och hela kittet, där stod jag och sjöng och tiden tickade..OPS! men nu är jag ute och en aningens stressad! ska göra mig klar sen ska vi gå över til anton på kalas! adam fyller 18 på torsdag så vi ska umgås med anton, adam och sebbe ikväll=) inte träffat anton och adam på ett jävla tag nu, så det ska bli nice=)men jag skriver med sen=) hadeeeezzz


sen har jag fått träffa min sötnos idag också=)

Kommentarer
Postat av: N

Jag tror jag har glömt min plattång hos dig lillemor ;)

2009-03-04 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0