twistin the night away

tjaoooo
jag och nadja gick till skolan imorse, blev blöta innan vi ens hade kommit in i skolan, det e nice!!!!!!!
och det är måndag? ojoj, innan veckan är slut kommer man vara sjöjävlablöt, det e nice!!!!!!
hade ingen svenska så vi for till stan, gick runt och bara kollade och sa "de vill jag ha" men kunde ingenting köpa.
började om kl 2 med dans men vi såg bara på film och läste.(nej klart jag inte läste, jag och nadja fnittrade bara)
när jag och isabella skulle gå hem kom vi bara halvvägs när vi insåg hur gött det skulle vara med mjukglass
så vi vände och gick till coop och satt oss ute och åt mjukglass
nu kom jag just hem och jag och mamsen väntar på att bosselover ska pallra sig hit så vi får bestämma vars vi ska äta
vem får bestämma? blir det subway? kinamat? eller hamburgare? time will tell ;)
ikväll blir det nog waynes och det var ett tag sen nu
BTW jag har varit RÄTT nyttig dom 5 senaste dagarna, daaaaaaaaaaamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0