kvällen är ung och klockan är bara barnet


som sagt såg vi ju vårkonserten som var mestadels jättebra
direkt efter det for jag till john och hanna och snabbåt sen ringde ida
och då var det brännboll
hem för ombyte sen var det playtime, spelade sjukt länge sen trängdes vi i bilen till mackarna
spelat kort och bara tagit det lugnt, och jag är hemma klockan 3 en tisdagkväll
och nog fan har jag skola imorgon och inte fan vet jag när jag börjar........
jag har nog tagit sommarlov liiite för tidigt ändå
måste verkligen sova så jag vaknar nån gång imorgon iaf!
citat av ali: herregud jag har ju inte sprungit sen 1994..
och robin, vad sägs om att komma hem nån gång?


(nadja jag har en hel del att säga dig!! påminn mig)

Kommentarer
Postat av: CLOETTA

vet nån om denhär tjejen http://queenie.tk

är hon som är med i REA & livet enligt rosa?

vill järna veta de.

2009-06-03 @ 03:05:08
URL: http://cloettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0