jamen OM OM OM

jag och ida vaknade för inte alls länge sen
hon står i duschen och jag väntar på att tjejerna ska komma
sen ska alla duscha så varmvattnet lär vara slött när det är min tur, nice huh?
sen måste vi verkligen ta tagi städningen ( förlåt mamsen men det ser ut som skit här)
sen ska vi bete oss som ett gäng patetiska fjortisar och vid halv 6 drar vi på tatung där 
världens stiligaste boys väntar på oss
sen fortsätter vi natten lång, tro miiiiiiig
ikväll kommer bli så fruktansvärt nice nice nice
kommer kanske bilder sen!
ha en king kväll nu, för det kommer vi ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

doo..

2009-06-21 @ 19:02:18
Postat av: Haad

Jag sa Haaad=)

2009-06-23 @ 00:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0