tiiiiiiidsfördriv

har du några piercingar? 2 i öronen och 1 i läppen
har du några tatueringar? nixx
din längd? 1,54 kanske
din skostorlek? 36
vad har du för hårfärg? svart
vad är du rädd för? vatten och mörker
vem eller vilka vet mest om dig? många vet mycket
gillar du att tvätta? hell noo
gillar du berg-och-dalbana? aldrig gjort, och tur är väl det
vad ska du göra ikväll? mysa med mamiii
önskar du att du bodde någon annanstans? sometimes
tänker du på självmord? naah
vilket shampoo använder du?nått från huvudsaken
är du en morgon- eller nattmänniska? natt
är du en sparare eller slösare? haha slösar
har du några homosexuella vänner? nja, eller jo
bio eller promenad? beror på
är du kittlig? jaoopp
är du rädd för insekter? nja, dom är väl inget att vara rädd för direkt
snarkar du? förhoppningsvis inte
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? tankeläsare
stökigt eller välstädat? stökigt
vad gör du om du får hicka? blir riktigt irriterad efter att tag

har du någonsin gråtit över en pojke
? yes mam
har du någonsin gråtit över en flicka? kan inte minnas, men det lär jag ska ha gjort
har du någonsin ljugit för någon? tror jag nog
har du någonsin varit i slagsmål? najj

antal gånger du varit kär? 2
antal gånger ditt hjärta brustit? 1
antal hjärtan brustit på grund av dej? have no clue
antal personer från grundskolan du har kontakt med? några
antal gånger ditt namn varit med i tidningen? ingen aning
antal ärr du har på kroppen? mångaa, fotbollen var ju galen

senaste personen du fick brev av? ingen aning
senaste personen du fick sms av
? emil eeddan
senaste saken du köpte
? läsk

brukar du svära mycket
? nja ibland
hur tidigt stiger du upp? 7 töp
vad är du allergisk mot
? ingenting
var har du ont
? ingenstans just nu,king
använder du hårspray
? yesman
gillar du ketchup
? omdet är till rätt saker så

vem rörde dig sist? david
vem kysste dig sist? inte david,nääda
vem vill du kittla? suger på att kittla så jag står nog över
vem vill du prata med? nån som får mig att må king
vem skrek du på sist? david tror jag, eller eskon
vem ringde du senast? nadja

har du för många vänner? nääda
har du tvångstankar? näääda
har du någon skada? nääda
har du färgat håret? näääda, eller slingor
har du brutit några ben? nääda, men det lär väl hända
har du bra självförtroende? kan jag väl inte påså
har du rymt hemifrån? haha när jag var yngre ja
har du tuttat eld på nått? haha mitt eget hår yesyes


katt eller hundhund, helst tjorven
vitt eller svart
? black
varmt eller kallt
? vaaarmt
vatten eller land
?land
telefon eller internet
? internet
musik eller tystnad
? muusiiic
bok eller film
? måste nog säga film
leva eller dö
? leevaaaaa jö

 

som ni ser har jag en mängd att göra! men jag orkar verkligen inte sitta och dra upp min helg, trotts att den var så jävla king egenligen=)=) men jag skriver om det sen när jag har lite bilder osv:)

mys nu, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0