my lovers

tjenamosssssss
ikväll hade jag elin och robin tänkte gå och fika, men klart som fan att waynes hade stängt så då gick jag in på ica och köpte mig en sallad till middag, vi gick till elin för att senare få hämtning och bli skjutsade till davve, där oliver, sami ante och micke var:) vi spelade Galen panna hela kvällen typ, ball=)
haha alla förklarade mig jävligt osmart och ingen ville vara på mitt lag, så micke blev tvungen.."tvungen" det ångrar han nog inte nu för vi vann hela skiten=)=) så jäkla!!! och sen när jag visar mig lite glad så säger elin "men det var ändå micke som gjorde allt". hahha sure thing!
sen for alla och nu ska vi lägga oss och se Sunes jul, och hur bra är inte det? :D :D
höööörs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0