lovet är över=döden

heyyyy!
som jag får skriva i varje inlägg; mycket dålig uppdatering!

mitt lov har i alla fall sett ut såhär;

-sovit
-sovit
-sovit
-haft ät-oss-så-feta-som-möjligt kväll med stina
-sett twilight med stina också
-varit en hel del med andra halvan, e!
-varit i umeå med raringar
-umgåts med vänner
-sett fotboll osvosv


men jag kan utan tvekan säga att 75% av tiden har gått åt till att sova sova och sova! fan det skönaste som finns!
ikväll har jag varit hos elin och sett let's dance!
Alltså jag har verkligen delade åsikter om Blondinbella, tex i hennes egna program hon har så framstår hon ju verkligen som en blond bimbo, och hon kan ju inte påstå att hon inte vill göra det heller, har världens jobbigaste röst och säger bara helt sjuka saker! men jag såg en intervju på tv4, och då låter hon ju jätte smart, kreativ, framgångsrik och allt dedär. hon verkar ju verkligen ha två personligheter, får som inget grepp om henne. men aja, det må va, inte kunde hon dansa i alla fall=) därimot var ju Bagge kingen, skadad och allt!
blev faktikst lite sugen på buggen och danslektionerna när jag såg let's dance, längtar inte till skolan men till danslekkerna=)
egenligen vill jag bara skriva med en meter stor text hur mycket jag hatar skolan och hur lite jag vill tillbaka dit, men jag känner att jag bara kommer bli mer och mer deppad om jag gör det, så jag försöker dra över sorgen med massa annat positivt;)
imorgon fyller bosselover år, grattis=) skriver mer om det imorgon, vi ska förmodligen dit!
imorgon blir en riktigt bra dag tror jag, tell you lateeeeer!

(tänkte lägga in en bild men hela verksamheten verkar ha lagt ner så vi säger väl hejdå och inser att detta blev världens tråkigaste inlägg)

CIAO!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0