helgen försvann

jag har som inte haft tid eller lust att skriva i helgen..
men i alla fall i fredags, var jag ida omid och solade, observera att det var för andra gången i mitt liv och bland det skönaste som finns!
for hem käkade osvosv, sen kom ida, vi såg Let's dance med mammsen och bosselover! vid 10 for vi till nånkille och softadeeeeee ett tag, sen for vi hem till ida, satt och pratade ett bra tag sen la vi oss och sov, och tro mig, jag somnade på 2 sek. sköööönt=)
blev väckt av ida halv 7, satan så pigg=)=)? elleeeeeerr
for på öppethus, dansade några gånger och sådär, fick fara hem där vid halv 1 ungefär=) kom hem, tvättade bort det hemska sminket jag hade i ansiktet, vi hade alltså fettsmink i ansiktet som var knallvitt, såg enbart sjukt ut. somnade i alla fall direkt och sov 1 timme eller så, steg upp, duschade sen kom nadja hit, vi kirrade oss sen åkte vi till dallas där emelie väntade, vi käkade sen tog vi bussen till emelie och sen kom nathalie, julia och ante=) vi såg lite film, pratade, skrattade och hade rätt niiiiiiice!
vid halv 12 bestämde jag och nadja oss för att fara till jimmy, där några killar var och festade, stefan, snäll som han är kom och hämtade oss, hos jimmy sög det ganska så rejält, vi började redan efter 3 minuter fundera på hur vi skulle ta oss hem, jag och david hade ju sjukt nära hem, till david alltså, men nadja dååååå? vi tjaffsade på i säkert 2 timmr, vi går till david alla tre, kirrar pengar till taxi, näemen då är det 1 jävla timmes väntetid  påatt taxijäveln ska komma, så då bestämde vi oss att nadja sover med oss inatt=) vi gick in, la oss alla 3 och såg monsters inc. somnade ganska direkt och vaknade vid halv 12 av att nadja skulle fara!
for nån timme efter och nu sitter jag här, känner mig lite risig och ska snart fara till ursviken och käka, sen ska jag nog bara ta det lugnt, se tv, sitta här osv:)
riktigt tråkigt med skola en lördag BTW, riktigt kasst faktiskt!
skola imorgon, hoppas på en king vecka nudå=)


(tänkte lägga in en jätte fin bild på nadja men återigen har verksamheten lagt ner helt, så det blir en annan gång=)
fan va tråkiga inlägg utan bilder!
ajaaa, heys=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0