halvjobbigt inlägg

tjenadå!
som sagt så kan jag ta lite om hur min helg var:
fredagen var jag och nadja på stan efter plugget (king att säga plugget) och köpte lite småsaker, sen for vi hem, och ida sa att vi ska med carl och omid på pan, dom skulle ju spela där och ville att vi skulle komma och shake some buttt, och visst gjorde vi det, för ingen av oss hade nått bättre för oss ,och det var så jävla sjukt jävla king jävla allt dedär, svin ball=)=) dansade 4 timmar i sträck, man hade på sig danskläder typ, inte som när man var där själv i typ 7an, då man var tvungen att känna sig snygg, utan vi hade slappkläder och brydde oss en mängd!
sen for vi och käkade på max, sen hem eftersom jag och nadja skulle upp typ 9, vi satte oss i bilen till norsjö, vi sa alltså inte ett enda ord till varandra i bilen, det ända som hände var att jag fick ett antal konstigt blickar av bosselover och mamsen näR jag hittade ett skönt parti i en låt och tog i och sjöng för fulla muggar, tog det som att jag skulle vara tyst!
väl framme for vi på Bergslunds och shoppade, eller alla köpte något utom jag!
sen hem och fika för det var ju därför vi for dit, mina kusiner fyllde ju år=) så det blev tårta osv!
sen sydde jag upp min klänning och den blev superfin=)
klockan 2 for jag och nadja mot skell igen, samma sak där, vi sa ingenting till varandra under resan för att båda hade musik i lurarna och satt och taggade för kvällen.
när vi kom hem gick vi en snabbis på stan och skulle ta bussen hem, insåg att den sista bussen hade gått, great!
meeeeeeen, jag har världens bästa bror, han körde hem oss och vi började göra oss klara direkt töp
vid halv 8 kom tjejerna och vi började festa, sen kom fler folk och festen fortsatte och slutade vid 2, riktigt roligt var det fast småsaker hände men sånt får man fan ta!
söndagen gjorde jag inte mycket allssssssssssss
hade en skön helg faktikst=)
och bilder från lördagen kommer snart!


ikväll väntar waynes och suntan, need some colour känner jag ;) nämen allvarligt, hur skönt är det inte att sola? ligga där och känna hettan medans man lyssnar på nån sjukt bra låt!  jag gillareeeeeeeeeeeeeeeee

och imorgon ska vi börja med våran föreställning också, alltså börja på golvet! igår valde vi tema och det kan ju bara bli sjukt bra;) vi har många ideer occh alla är så sugna så det kommer bli king!
så missa inte föreställnigen;) dock i slutet av mars töp!

måste käka nu, mammsen ylar
pösssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0