baby, take a walk with me

heyyyY!
allt är bra? jamenOM det är=)
igår var jag med ida elin och omid, vi spelade "kotten" som jag kallar det, så sjukt roligt men så jävla störda människor alltså...
vid 3 for jag och elin, for till dave och var med alle och sami, sen for dom, och då la vi oss och såg klart Sunes jul, sjukt bra=)
vi vaknade typ halv 4, jag for hem och har nyss käkat ska duscha sen till elin, kanske vara med jesper och robin, men vi får se=)

omid skickade just guldet till mig, skönaste låten everrrr
 London - She's gone

juste jag lovade ju bilder sen nyårs, insåg att ingen bild blev bra men vad gör man inte=)










there you go=)



nu ska jag lyssna sönder låten, sen duscha sen fara=)
hörs,pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0