2009

ruggigt dålig uppdatering, i knooow=/
men jag glömmer konstigt nog bort  bloggen hela tiden..
men i alla fall, nyårs var ju guldet, började hos elin med god mat, bra musik, god dricka, goda kamrater och allt dedär.
var där rätt länge men senare beslöt vi oss för att fara till jesper, det var lika roligt där och lika trevligt folk, tolvslaget skedde utanför jespers hus med 45875 fulla människor, raketer osv, you name it! galet, men så fruktansvärt kkung! jag mådde ju inte skitdåligt just mellan 00.00 - 00.03! sen fortsatte vi och slutade typ aldrig!
gick och åt och träffade mer folk, tror fan dedär var första gången jag såg alla skellefteås ungommar på ett och samma ställa, tragiskt!
men vid 3 bestämde sig jag och ante att nu är det time to go!
soovde alltså till 3 idag, och jag kan säga att idag är en sånhär mjukis-dag, skönare  blir det nog inte=)



ja och innan jag drog ut såg jag ut såhär!
och ni vill inte ens veta hur jag såg ut när jag kom hem haha jisses!



 bilder från kvällen kommer later, höööres!


och det kändes ju inte skit dåligt att just du kramade om
 mig när klockan slog 12, elin din jävel
du rockar så jävla mycket fett!!!!!

Kommentarer
Postat av: adam

fast det är ju det vi vill! ;)

2009-01-01 @ 23:32:41
Postat av: Nadja

Såå fin gumman :) du klär i lila ;)

2009-01-02 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0