månnnnnnnnns

heyeyyyy alla mina läsare ;)
läget? med mig är det OK
vaknade av att mitt huvud var sprängladdat som vanligt, så jag låg hemma och knarkade treo, vid 1 gick det över så då drog och jag och erica på stan och fick syn på måns, stod där och dregglade i nån minut, gick in på waynes och satt där och drack en latte och spelade kort=)
sen GICK jag hem, kallt som faaaaaaan ja och nu ska jag gulla med bosselover om att köra på krysset, är rätt sugen på palt...


haha kan vara  världens jävla fulaste bild, jag ser ju ut som en nöt, meen ja bjud (eller den är halvskön men ah)


världens seriösaste posare, tjenaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Sara

haha vet du vad du ser ut som på den där bilden, som världens jävla överklassare som ska vara med i my sweet 16 ! :D

2009-02-18 @ 15:29:00
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: Vicky

Oftaaa! Jag tycker de var asballa! :D

2009-05-11 @ 10:03:30
URL: http://fuckyoudude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0