so long

Idag skulle jag hem, sova lite, plugga, fara iväg och träna och sen se idol med några vänner!
Det började rätt bra. Kom hem, mammsen är på stan, jag har ingen nyckel! Det resulterade till att jag fick sätta mig utanför Handlarn och plugga lite engelska. Sovandet hann jag inte med.
Sitter här, ska byta om för att fara och träna lite.
Känns bra att träna såpass mycket som jag gör, ibland blir det till och med flera gånger per dag, men jag mår bra av det!
Sen ska elin amanda isak osv komma sen ska vi nog kika på idol, det är jufrån luleå ikväll, får väl se om det är nån man känner som är med.
Imorgon har vi skolfoto, och jag är riktigt engegerad. eller? Det får bli som det blir.
Elin blev i alla fall en knölval enligt henne, värre blir det väl inte =P
Föressten så klickade jag hem ett par skocker idag, från hm. Inte alls speciella men jag gillar dom.
Kanske blir bild på dem senare. Om jag ids och kommer ihåg.
Näe nu måste jag byta om.
Hörs, puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0