jag är fast

hejjjee! :D
jag är faktikst glad. Även fast jag är hemma 00.00 en fredagkväll, även fast jag fryser, även om älsklings inte kommer sova med mig inatt, jag är glad ändå=)
Idag kom jag hem, duschade och for på waynes:) mys!
Sen for vi och gjorde våran grej på torget. Måste säga att man blev otroligt taggad av musiken med flaskorna osv. Riktigt roligt. Men det sög ju att allt det andra inte funkade alls. Men det var ändå roligt.
Sen har vi varit och kollar på The application som hade spelning, tror det var deras första också. Hur duktiga som helst. Utan att överdriva, dom är verkligen grymma.
Visste väl att det skulle bli nått av elias och anton ;)
sen blev det ettt jävla velande för mig maja, amanda och denkan. Amanda började snacka om nattfotboll. Men det uteslöt vi.
david kom och gick med mig hem, och nu sitter jag här=)
Faktikst skönt att vara hemma hyffsat tidigt en kväll.
Åt just en macka ,och nu funderar jag på att bara göra mig klar i säng och lägga mig och kolla på tv tills jag somnar.
Imorgon ska nog jag och alle hälsa på elins jobb och fika lite=) sen blir det KANSKE klassfest=) får se om jag far eller inte.
ooch föressten, det finns så många bilder jag skulle kunna lägga in här, men blir så less att det inte funkar ibland, sen så fattar jag som lite när det gäller att få dom där man vill ha dom.
EN till sak, jag skriver aldrig om min underbara pojkvän som alla andra gulliga gör, hoppas du vet att jag älskar dig ändå :)
jaaaaamensi, hhörs väl=) peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0