i turn to you

jasi, vad ska man säga?
riktigt sliten dag. jag mådde inte kung imorse, spydde och grejer,spya är inte min grej, fyfan alltså!
men jag får väl skylla mig själv, fast ändå inte, kvällen var ändå kontrolerad och allt, menmen. my bad.
gårkvällen var väl helt okej, stundvis väldigt konstig men den funka ändå :)
tidigare på dagen i lördags var jag, albin, amanda och alex och fikade på cåffe in, sen gick vi lite på stan och dom hittade lite grejjer :) riktigt mys.
Ja, åter till idag, när jag började må bättre mådde jag kung på riktigt, låg i min underbara säng och såg riktigt bra tv. Mammsen skötte om mig som aldrig förr, inte fel alls.
sen har jag bara tagit det lugnt, senare kom david hit, vi köpte glass,kladdkaka osv. Gjorde lite milkshake och åt glass och kladdkaka. mums!
han hade sovit en redig mängd i helgen så nu ligger han bredvid mig i sängen, död. KUL FÖR MIG.
jag är till och med ledig imorgon och måste sitta här själv och anpassa mig efter honom, men vad gör man inte?
är för snäll, borde skicka ut honom. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)
vad som händer imorgon får vi se, är riktigt sugen på en vara-hemma-hela-dagen dag imorgon, men det blir sällan som jag vil eller har tänkt.
ajja den som lever få se=)
pusskram
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nää inte skicka ut mig ra:(

2008-09-29 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0