I find it hard to say

helloo
inte skrivit på ett tag nu känner jag, blir som bara av när man har tråkigt eller väntar på något.
Just nu väntar jag på mat så då passar jag på.
Igår efter skolan for jag, erica och alex till obs och alex bjöd på french, hur gott som helst!
sen bestämde vi oss för att käka gomiddag, så vi gick in och köpte lite grejjer så vi kunde göra kycklingtacos.
Vi gick tillbaka till alex sen för att laga mat. Tog väl kanske 1 timme..
När vi väl var där började vi göra maten, och tror bestämt att det var dagens bästa att äta den. Yummii!
Sen gick vi upp och kikade lite tv, eller dom låg och kolla på nått som sög häst, så jag satt vid datorn.
TILLS...idol drog igång, då blev jag helt galen, klart man ska se idol vafan ;)
och jag ångrar inte att jag gjorde det heller, svin roligt=)
sen for erica hem och jag och alex softade, vid midnatt gick vi ut ett tag och sådär=)
gick in ,somnade ganska snabbt, men blev ändå rätt sent;/ vilket gjorde att jag var ju världens segaste imorse.
Men jag fick mig upp i alla fall.
Väl framme på skolan 08.30, inser vi att våran individuella lärare är sjuk just idag, happy birthday.
Hade kunnat sova åtminstone 1 timme längre. Men icket!
I alla fall, 10.15 drog dagen igång på riktigt då, bara dans idag typ, och jag hade ingen energi,ork eller lust till något.
sovit för lite, ätit noll osv. Funkade rätt bra.
 nu är jag hemma och mammie håller på att laga food,vilket jag skulle dö för nu!!!!!!!!!!!
Det blir en lugn kväll ikväll kan jag lova, är så slut.
ska nog bara äta sen lägga mig i sängen och somna nån timme sen vakna lagom till idol=)
Sen kanske jag ska permanenta håret ikväll också=) den som lever får se.
nej nu ropar mammsen om att maten är ready.
PUsshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0