gillar skarpt

tjo!:))))))))
En sak jag gillar med min blogg är att den har så "fin" design (om den ens har nån;) )
Nämen jag är inte så aktiv här så jag orkar inte lägga ner tid på den heller. Lika bra så!
Idag har jag inte gjort ett skit, bara slappat framför tvn. Hur skön som helst.
Har tänkt på en sak, förut när jag var mindre gjorde jag aldrig ingenting, jag var alltid ute, aldrig hemma och hela tiden uppe i varv, trodde lixom inte att man behövde en lugn stund.
Men nu har jag fan insett det, efter en skoldag är jag fan död. Men det är väl pga att det ställs högre kvar på en ju äldre man blir, måste anstränga sig mer.
Så det kommer nog bli så framöver att jag gör något med vännerna på helger, vardagar är till för skola, slapp och plugg.
I helgen vet jag dock inte vad som händer, inte på fredag i alla fall. Lördag ska jag nog vara med elin. Vi får väl se vad vi ska göra, kanske parta. Fast alla ska ju parta imorgon så vi får väl se.
menmen, vi hörs imorgon! tjingggggg


du kommer alltid betyda något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0