blått är fint

NÄMEN HEJJE
idag är nog en bra dag:)
ganska roligt på skolan ändå, hade 3 lektioner, engelska svenska och dans, riktigt rolig danslekke idag=)
Min helg minns jag inte riktigt..Det ända jag minns var att jag,elin och alex ramlade med cyklarna...snyggt!
Jag lyckades alltså stoppa in foten i hjulet så vi flög på elin och ner på backen. Först blev det lite halvskum stämning sen började vi bara skratta, så sjukt dåligt. Och det roliga var att jag nekade att jaghade min jävla fot i hjulet föränn jag såg det.
ah det var iaf riktigt roligt, så nu går man med ett blåmärke på låret, känns lovely=)
finns inget mer att berätta.
eller?
JOMEN det gör det juuuuu :D Idag har jag beställt löshår, så det kommer väl på nån vecka eller så. Så nu måste jag bara tona håret så blir det nog fint. Time will tell.
Näe  nu ska jag duscha eftersom att jag har dansat som en gris.
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0