you had me at hello

svin jobbig dag ändå, inte sovit nått sen hade vi jobbigaste dagen i veckan också, yes!
efter skolan så for jag hem och satt mig vid datorn och fikade lite.
Sen for jag till ursviken och var med sandra, vi for till grottan ;) och spelade innebandy med smågrabbarna, riktigt k ul faktikst=)
Sen kom stefan och hämtade mig eftersom att han har tagit körkortet dag, igen... grattis raring :)
vi åkte till hamn och lite sådär..sen skjutsade han hem mig, och nu sitter jag här. Inte farligt trött ändå?
Snart kommer nog davva hit och vi ska nog fika och senare slå igång en film att somna till.
Imorgon blir det skola sen formodligen stan med robin :)
Hade,pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0