sugarrrrrrrrrrrrr

goderafton i denna sal=)
idag har varit en bra dag, vi har dansat charlston på båda danslekkerna idag, svin grymt=)
sen for jag till lilli och vi gjorde inte så mycket i början, sen käkade vi och gick en sväng till kajsa och pratade lite party.
sen till ica och satt oss där, gick tillbaka och sen for jag hem, det var typ det vi gjorde, trevligt=)
nu har jag kommit hem övat lite på högsta och jag sätter den fortfarande ;-) ingen kan förstå hur skönt och roligt det känns.
låter knappast bra men det är ändå skönt att ens fixa den=)
sitter här i sängen och funderar varför jag inte lägger mig ner och somnar. illa.
davve är på hockeyträning och är inte hemma föränn vid 12 och då orkade han inte komma hit, tack älskling=) love u so. (?)
nämen det är okej ändå, jag har ju min underbara dator:)
funderar på att se lite mer eva& adam kanske, men på lördag ska jag och elin ha eva&adam maraton så då kommer jag förmodligen ligga och sova under hela första säsongen, ball....
kanske lägger mig och ser mamma mia färdigt istället, jo så får det bli=)
cya,puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv nå mera ra:D, vill ju ha upptatering gommis

2008-10-14 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0