säg int om'e

jasi, igår var det fest hos mig, vi softade och hade kul till en början, sen blev det inte lika kul längre, men trevligt folk ändå :)
for och käkade sen till davva och somnade direktvi kom dit.
Idag har vi varit på intersport hela dagen ungefär för att davva skulle köpa nya grillor:) sen for vi hem och städa upp det mesta innan mamma kom hem, men hann som inte riktigt klart, men vad gör det när man har världens bästa mamma?:)
Har nyss käkat mysig middag med mamma och bosse=) dom är verkigen gulligast i världen=)
NU ikväll var det typ tänk fest igen men vi ändrade oss, så jag far till ali och badar jacuzzi och bara myser, sen far vi väl ut och så:)
så nu måste jag packa lite grejjer sen drar jag, hhörs sen
heyyy=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle köpa grillerra:$.. mm dom är skit sköna kan inte berga mig innan jag får glida omkring med dom:D:D puss

2008-10-07 @ 16:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0