det regnar men jag har solsken varje gång du ler

jag tror för första gången i mitt liv att vi är förevigt.


föressten såg jag massa utlands bilder idag, satan så sugen jag blirrrr!!!!!!!
måste jobbajobbajobba som ett tok nu tills nästa sommar, då drar vi=)
jag och elin var ute och gick ikväll, vi pratade utlandet, så sjukt det kommer bli!!!!!!!!!=)
man tänker ju att det är länge kvar, men jag har börja lära mig att tiden rinner jävlart iväg.
det känns som att jag bara har bra tider framför mig. Födelsedag-julafton-sjukt rolig termin efter jul, sen är det sommar igen????????????? utlandet och bara må kung! jasii, tror inte att jag är den som ska klaga just nualltså :D
nämen lägg av, det är ju 454 år kvar..men come oon :D
btw så skiter jag fullständigt i dålig upptadering, orkaaaaaaaa!
skriver när jag ids=)
sova nu,puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0