whatever you must do..

do it now! ;)


jasi, har just avklarat veckans enligt mig jobbigaste men ändå roligaste dag.
dans dans och danshistoria..man måsta äta som en jävla korvvvvvv. vilken jag inte riktigt gjorde idag, så nu är jag döddddshungrig.
Idag har vi funderat lite över intro till dundercupen, vi har kommit på några bra förslag, king!!
nu sitter jag här, somsagt dödshunrgig. men mamma säger att jag inte får äta för vi ska snart på 20-årskalas och då har bosselover gjort smörgåstårta, så jag får väl vänta då antar jag=)
ska hoppa in i duschen för att sen fara och köpa en liten prelle till stefan, för det är nämligen han som fyller 20, grattis raring:)
när vi kommer hem ska jag nog kanske kolla egenom engelskan lite i alla fall.
hadeeee


tyckte det passade perfekt med att lägga in en bild på min trogna vän Harold.
"han ser ju inte skit bra ut" som robin skulle ha sagt.
kunde inte sagt det bättre själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0