swing it

jasi, idag har det varit mycket dans, fackeldansen hela dagen på skolan, sen var vi och kollade på dansillusioner på nordanå, hima duktiga :)
sen for jag hem till elin och vi låg mest i sängen och gjorde noll. skönare så!
nu är jag hemma och försöker förstå mig på kultur historian, jag är helt nollställd.
charles darwin och gänget, vem fan bryr sig?
Imorgon är en bra dag, slutar tidigt, ska göra bort lite ärenden, sen ska jag nog fika med robin, och seeen ska jag och mamsen på vip-kväll på kappahl. Nog för att jag slutade handla där när jag var 12, men mamma hittar säkert nått fint :)
sen ska jag hem och förhoppningsvis sova med davveeeeeee=) du e så gó!!!!
vad som händer i helgen får vi se, hade gött!


den bjuder jag fan på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0