sinnes

hahaha 3 inlägg på mindre än...5 minuter? friskt.
jag är superakriv. vilket jag hade förstått med tanke på att jag kom hem efter skolan idag,la mig och såg tv, utan en tanke på att jag kanske kommer att somna, klart som fan att jag somnar lixom.
vaknar upp halv 8 och är jätte pigg, men inser inte att jag kommer vara jättepigg tills klockan slår 4 inatt.
good luck att komma sig upp imorgon.
har vi lite prov dom kommande 3 veckorna? naaaaaaaaaaaahhhh
blir fan sinnesrubbad. skolan är verkligen inte min grej, men jag gnäller inte ofta om det, jag bara skiter i det
skön egenligen,värt egenligen.............
men i alla fall, dagen jag aldrig trodde skulle komma är nu påväg, 23 november! my birthday.
fan att man inte fyller år på sommaren, så himla mycket mysigare.
sen har jag redan börjat tänka på vad jag kommer att göra hela året 2009? kommer vara med på förfestarna, sen hem och fortsätta med mammsen, satan så ball! have fun på station mina vänner. Ni hittar mig i mitt rum.
nämen ärligt, det är bäst för nån att 17 går riktigt jävla snabbt alltså. annars vet jag inte vad.
vad har jag önskat mig då? faktikst ganska mycket. En ny plattång, pengar, parfym, en västerbottensring och lite sånt.
men eftersom att mamma ska betala mobilen så blir det nog inte så mycket dyra grejjer, får spara önselistan till jul istället ;-)
jamen nu ska jag ändå ta och försöka göra mig klar isäng och lägga mig.
ska faktikst försöka uppdatera varje dag nu, i all fall i veckan, vi får se hur det kommer att gå.
haaaaade gött

en bild säger verkligen mer än tusen ord.
my hometown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0