en katastrof till vän

' StinaLu säger:
aah fyfan,, men det värsta var... att jag har suttit och försökt skriva det på engelska.. och nu insåg jag att det ska stå på svenska...

jadu stina, jag börjar fan undra.


annars då?
varit hemma hela dagen, hade tänkt ta tag i engelskan men det har då inte blivit av ens lite.
eller okej, ytterst lite. men fattar fortfarande 0. jag har aldrig tänkt på det, men jag är sjukt dålig på engelska? riktigt jävla kass. men det må va. Tror ändå jag ska ge det ett försök till, men bara ett. annars skiter jag i det.
nä nu ska jag göra någonting vettigare.
pusssss&kram

visst ser hon smartade ut än så? ;)
söt är hon i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gere då, vi har faktiskt samma lärare i engelska och kultur & stilhistoria, är lite svårt att hålla reda på vilket ämne man jobbar med då ju (A)

2008-11-18 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0