dans är liiiivet, livet är dans

Det har inte hänt så mycket i veckan faktikst, eller det har bara gått 2 dagar men.
I onsdags var i umeå och såg en dansföreställning, åt och gick lite på stan.
föreställningen var en flamencoföreställning, inte min grej men hon var riktigt skicklig.
Sen igår var vi och såg en till dansföreställning i Hallen, en jazzföreställning.
Man hade stora förväntingar på den faktikst, och jag tycker den var väldigt bra och intressant, även om jag nu vekar vara den enda som tycker det.
Det är mycket dansi  november, då "Dans i novembermörkret" drar igång, jättekul!

slänger in en bild på oss danstjejer.
tycker bilden är svinskön, blir riktigt glad=)
från vänster jag,thea,emelie och nadja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0