dan före dan

nämen hejjjjjjjjjjjjjj
måste berätta det sjukaste, igår hade jag och linda hur tråkigt som helst, pratade på MSN och skämtade och sa "men vi super ikväll :D" mest på skoj, sen efter ett tag skriver jag "JAG ÄR PÅ, MITT RUM BLIR PLATSEN"
haha konstigt nog fick vi med oss elin också, dom är här på kanske 45 minuter, vi börjar dricka. jävla impuls
sen drog dom till en klassfest och jag såg hål i väggen=)
vid 12 kom david hit och vi la oss och sov!
igår fick jag mina prellar av elin:) jag tänkte slänga in lite bilder från igår och lite andra tillfällen också eftersom jag äntligen har tagit tag i att lägga in lite bilder på från kameran



Linne jag fick av elin yesterday, skitsnyggt!


Maria, Sandra & Jag.

jag fick ett nagellack av elin också:) (jag vet att man inte ser så mycket av naglarna men ändå)

ny halsduk h&m





det var allt för nu, hörs ikväll
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonymra

fina bilder snygging ;)

2008-11-22 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0