ching a ling

hej tomtegubbar slår i glasen! på riktigt, jul om 1 månad? kan ju inte vara sant, aaaaaldrig!
anywaaaayy, idag slutade vi tidigt, men snäll som jag är väntade jag på davve från halv 2 till 3, vi for hem till mig och såg step up, ettan alltså. Dansfilmer är det sjukaste jag vet, så fruktansvärt jävla bra!
sen ikväll har jagvarit hos elin, vi gjorde som inget av värde, bara SOFTADE som mamma sa ;)
nu sitter jag här, funderar på helgen och allt dedär. fredag är som oklar, lördag blir nog lite party och surströmming med linda och elin, söndag blir släkt och skyltsöndag=)
hur FAN kan det vara skyltsöndag redan? det är ju inte ens december!? men och och och, vill ha lite julkänsla så:)
ska sitta här ett tag sen lägga mig i sängen och slå på tvnnnnnnnn
hade=)


bjuder på drunkiee ladies:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0