10 miiiiiiiiinuter

kvar=)))
sen är jag 17 years old.

såg danscrewet Exiled idag (ja, jag vet att det inte stavas så, men jag orkar inte gå och kolla på lappen där det står)
dom var i all fall ganska grymma att titta på, glada och skickliga=)
sen har jag hunnit shoppa mera,fyyyyyy
köpte en lång typ tjocktröja på BIKBOK, som jag tycker är svin ball, lite ffärger och sådär=)
halva priset så vafan;-)
sen la jag undan en kalsdukgrej på h&m som det blir att gå in och köpa imorgon.
jag har letat en sån jävlart i evigheter, dom tog ju slut direkt dom kom ut i butikerna.
men nu jävlar låg det EN liten jävel där, den ska bli min.
sen for jag hem, var så sjukt hungrig. åt nyttigt med mammsen=)
sen hämtade nadja mig sen drog vi till emelie walle, med några tjejer i klassen:)
vi sprang över och lånade nån film av nathalie som var hyffsat bra:) fast vi ville ju se en riktig skräckis, och jag blev inte så rädd av den, den var ju hemskt läskig och sjuk.
sen pratade vi bara skit. mycket trevligt:)
nu sitter jag här, exakt 3 minuter kvar tills dagen är kommen, fan va kul att fylla år egenligen=)
näe nu ska jag njuta, hade=)

EN sak till;
kl. 00.00 skriver alltså sandra grattis, taaaaaack sandrajävel :D
1 minut efter ringer nadja och låter gladast i världen
att ni orkar vara gölliga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0