why do we always fight

hello handsome!
Kvällen blev inte riktigt som den var tänkt. Direkt vi kom hem efter trippen till hemmakväll Kom fulingarna benne och lil på besök, sen blev det bråk som alla roade sig med att kolla på. Direkt när allt var över sprang jag och gjorde nudlar, och såg honey (för andra gången ikväll) benne och lil for på macken och köpte korv som jag tryckte dirr dom kom tillbaka, SMALT!
sen satt vi mest där och degade, sen for jag och alex och hämtade hanna föratt skjutsa hem henne, när vi kom på att Hampus existerade, så vi bad han komma ut! Stod där och pratade om allt vad kvällen hade erbjudit. Sen for vi hemmåt.
Jag var/är hur sliten som helst så jag bestämde mig för att sova hemma inatt, ensam....
Sen tror jag att jag håller på att bli förkyld, great!
Jaja, nu ska jag lägga mig i sängen och slå på tvn och somna in.
Hörs, pusshey!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0