tors-fre

Godmorgon!
Sov en redig mängd inatt, aldrig svettats så mycket i hela mitt liv, kikade på klockan med jämna mellanrum och den började ju bli mot 9 och jag hade inte fått mig en blund?
Det kan vara anledningen till att jag mår röv just nu.Tacka vet jag alvedon!
Alex kom just inspringandes och såg att jag inte hade duschat än, "jag visste att du inte skulle ha duschat"
haha, sluta kännna mig jävlart rakt egenom.
I alla fall, när jag har duschat, ska vi fara till några kompisars stuga i bjureklubb, där massa familjer är och endel har jag inte träffat på kanske 1 år? Känns faktiskt lite roligt! :)
Vi käkar där, badar kanske i havet och har det bra=) Alexandra följer såklart med mig, annars vet jag inte om det hade blivit något av för min del ;)

Om jag inte hinner skriva innan imorgon så ska jag fara till haparandra och gå på ikea och se om jag hittar mig nått:)
Det är släckten som ska fara iväg. Blir borta hela dagen, kaaan bli drygt men det får jag leva med.
Så det resulterar ju till att det inte blir nått PDOL för min del, inte fredag i all fall. Men det är bara då det är artister jag vill se, så lördag kändes absolut inte värt. Men jag är ändå inte så sugen..är det nått fel på mig??


Ha det bra här hemma, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0