Tisdag

Idag vaknade jag halv 4, hur seg som helst, vilket jag inte fattar eftersom jag hade sovit ungefär 11 timmar?
Tog mig en dusch, käkade sen följde jag mami till jysk. Sen for jag direkt till alexandras nya hus på sunnanå. Det kommer bli hur fint som helst.
Eftersom enefjäll bor mitt emot henne så sprang vi över där hon och michelle var och käkade kladdkaka och drack mjölk, mums!
Nu sitter jag här, alex for just till lägenheten och käkade och jag och ene ska gå till hemmakväll och hyra filmen Honey.
FAST, den har ju jag sett 9575 gånger men eftersom att dom så gärna ville se den så offrade jag mig. Den blir ju trotts allt aldrig dålig.
Efter "filmkvällen" ska jag och alex bege oss till lägenheten och förhoppningsvis hitta på nått kul, eller så blir det väl bara att se massa avsnitt av satc, blir nog bra vilket som:)
ene och gre!
fina människor dedär:)
aja nu ropar ene, pusshey!

Kommentarer
Postat av: amme

gräslig bild jossefin...men jag gillar dig ändå :)

2008-07-23 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0