natt hos sh

Idag vaknade jag lämplig tid hur pigg som helst. Väldigt skumt med tanke på att jag sov typ 5 timmar inatt?
Jag tog mitt pick och for till amanda där bara elin var för amanda hade träning. Rätt som det var låg jag död i amandas soffa. När amanda kom hem käkade vi hamburgare sen begav vi oss till bergsbyn föratt käka glass, jag, alex, elin, maja och amanda. Faktiskt ganska trevligt. Vi satt länge och skratta och pratade skit om alla som gick förbi i princip, skönt gäng.
Sen begav vi oss vidare till alexs tomma lägenhet (...duvet vad jag tycker). I alla fall så var vi där ett tag, jag, amanda, elin och alex. Fast det blev inte allt för länge, för sen for vi till ene och sara, satt hos sara ett bra tag, sen for jag och sara och hämtade sanna, vi softade där. Sen bestämmde jag och sanna oss för att fara till robin och byta tillbaka min mobil osv. Sara, snäll som hon är, skjutsade oss dit. Vi stannade längre än väntat, faktiskt ganska trevligt :) Men i alla fall, så hade vi inte ens en tanke på de där med skjuts hem? Men det löste sig för Björn är nog snällast i världen så han skjutsade oss hem till sanna där jag nu sitter. Vi har just tryckt mackor och oboy, thats life ;) haha ett jävla fram och tillbaka idag, men det är smällar man får ta ;)
näe nu ska jag gå och vara lite social med min utveckligsstörda kompis..
måste se till att få mig lite sömn också, ny dag väntar imorgon.
puss och sköt om er! (ALLA mina läsare)


Imorgon kommer du hem rARAING=) då ska du få dig en blöt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0